Politica de retur

ARjewels (www.arjewels.ro) isi propune sa ofere un grad sporit de flexibilitate in relatia cu clientii sai. Pentru ca ne dorim ca fiecare cumparator sa fie complet multumit, suntem dispusi sa efectuam demersurile necesare pentru a rezolva potentialele nemultumiri exprimate, raportandu-ne insa, in acelasi timp, la rigorile legii.

Inainte de a achizitiona un produs din magazinul online sau din magazinele fizice AR Jewels, va rugam cititi cu atentie rubrica Termeni si Conditii.

In conformitate cu Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului si Legea nr. 449/2003 privind Vanzarea Produselor, dar si a Politicii de Retur a S.C. ARJEWELS S.R.L., prin prezenta va comunicam faptul ca, in magazinele AR JEWELS produsele achizitionate pot fi inlocuite in termen de 14 zile calendaristice, la prezentarea garantiei si a bonului fiscal care dovedesc achizitia, conform celor de mai jos:

– Un produs identic
– Un produs diferit, dar care are acelasi pret
– Un produs diferit, dar cu pret mai mare, caz in care se plateste diferenta de pret

Produsele achizitionate din magazinele fizice nu se pot returna, pot fi doar schimbate cu produse de aceeasi valoare sau mai scumpe. Produsele achizitionate vor fi returnate in primul rand in vederea repararii sau, dupa caz, al inlocuirii, in termenul de garantie, numai in situatia in care nu indeplinesc conditiile de conformitate si fara a se retine culpa Consumatorului in acest sens.
Totodata, mentionam faptul ca, in conformitate cu legislatia in vigoare si Politica Interna de Retur a S.C. ARJEWELS S.R.L., banii pentru achizitiile efectuate in magazinele fizice NU se pot returna.

Garantia pentru bijuterii:

Garantia oferita pentru bijuteriile achizitionate de pe ARjewels (www.arjewels.ro) nu cuprinde pietrele pretioase sau semipretioase ce intra in componenta acestora. In maxim 48 de ore de la livrarea produsului, in cazul depistarii unor probleme de functionare, dvs. ca si client puteti solicita companiei noastre returnarea produsului, numai in ambalajul original si impreuna cu originalele documentelor tranzactiei respective. In acest caz, acestuia i se poate inlocui respectivul obiect cu unul identic sau similar. Returnarea produselor si rambursarea sumelor incasate de ARjewels pe produs pot avea loc in anumite conditii, mentionate in paragraful de mai jos. ARjewels (www.arjewels.ro), isi rezerva dreptul de a refuza orice produs returnat de catre client daca respectivul obiect prezinta urme de deteriorare, purtare sau folosire.

Orice reclamatie privind starea produselor livrate la clienti va fi adusa la cunostinta firmei ARjewels (www.arjewels.ro) in maxim 48 de ore de la primirea acestora, telefonic la numarul de telefon 0734 318 000 sau prin e-mail la contact@arjewels.ro, urmand ca ARjewels (www.arjewels.ro) sa o solutioneze. In cazul in care este dovedit ca produsele nu se pot livra sau ca integritatea le este afectata pe parcursul livrarii, clientul poate cere returnarea sumelor incasate deja de ARjewels (www.arjewels.ro), dar nu si despagubiri suplimentare.

Conform O.G. 34/2014, produsele FARA GRAVURA achizitionate se pot returna in ambalajul in care au fost primite si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile de la primire. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului in conditiile mentionate mai sus sau inlocuirea cu unul conform.

In cazul produselor CU GRAVURA, avand in vedere ca au fost personalizate special pentru dvs, nu exista posibilitatea de a va inapoia suma platita, insa daca nu sunteti multumit de produsul primit din motive estetice (de exemplu incadrarea pozei) va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0734 318 000, sa ne comunicati problema si va asiguram ca vom face tot posibilul sa aveti un produs perfect si sa ramaneti multumit (vom reface produsul daca este nevoie).
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala dvs. ca si client iar demararea procesului de restituire se face tot de catre dvs.. Returnarea se va face la adresa inscrisa in certificatul de garantie, prin intermediul unui curier rapid, pentru a se asigura astfel termenul scurt de livrare si protectia la transport.

Potrivit legii, taxele de transport trebuie suportate, in intregime, de catre client, iar daca acesta opteaza pentru o metoda cu plata la livrare, ARjewels (www.arjewels.ro) va factura clientului contravaloarea acestui serviciu. Clientul va beneficia de rambursarea sumei pe care a achitat-o la comandarea produsului ulterior returnat, in termen de maxim 30 de zile calendaristice de la momentul denuntarii contractului (prin momentul denuntarii se intelege momentul la care produsul a fost primit, din nou, in depozit, dupa expedierea de catre client).

Clientii ARjewels (www.arjewels.ro) trebuie sa stie ca, in anumite conditii, unele produse nu pot constitui obiectul denuntatii unilaterale. Este vorba despre:

– produsele care au suferit deteriorari sau ale caror defectiuni au fost cauzate de catre cumparator
– produsele care au fost desfacute, purtate, prezinta urme de folosire sau carora le-au fost schimbate elemente
– produsele care nu mai functioneaza din motive ce nu constituie obiectul repararii sau al inlocuirii, dupa cum prevede politica de garantie
– produsele cu pret fluctuant si strans legat de cursurile unei piete financiare ce nu poate fi controlata de catre comerciant
– produsele personalizate, in configuratia solicitata expres de catre client, sau cele care se degradeaza foarte repede

 

Termenii legali in baza carora ARjewels (www.arjewels.ro) isi stabileste politica de retur sunt urmatorii:

– Art. 2 din OG 130 / 2000 referitor la dreptul cumparatorului de a denunta unilateral un contract
– Art. 8 din OG 130 / 2000 referitor la obligatia vanzatorului de a achita contravaloarea produsului in termen de 30 de zile de la data primirii acestuia in depozit
– Art. 10 din OG 130 / 2000, republicata, referitor la produsele care NU se mai inscriu procesului de restituire
– UG34/2014, prin care termenul de returnare a produselor a crescut la un maximum de 14 zile calendaristice de la data achizitiei

 

Ne rezervam dreptul de a refuza cererea de retur in cazul in care se abuzeaza de dreptul de retur (retururi multiple). In cazul retururilor multiple, ne rezervam dreptul de a nu mai procesa comenzile clientilor adaugati in lista neagra.

Legea mai prevede si faptul ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului cat si in cazul accesoriilor sau consumabilelor ce il insotesc, cu etichetele intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, instructiuni, etc.).

La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat.

Astfel, vor fi refuzate:

  • coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate
  • coletele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil
  • coletele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.

Inlocuirea produselor

In conformitate cu Legea nr. 296/2004 privind Codul Consumului si Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor, dar si a Politicii de Retur a ARjewels (www.arjewels.ro), prin prezenta va comunicam faptul ca, in magazinele ARjewels (www.arjewels.ro) produsele achizitionate pot fi inlocuite in termen de 14 zile calendaristice, la prezentarea garantiei si a bonului fiscal care dovedesc achizitia, fie cu :

– Un produs identic
– Un produs diferit, dar care are acelasi pret
– Un produs diferit, dar cu pret mai mare, caz in care se plateste diferenta de pret

In majoritatea cazurilor, produsele care nu vi se potrivesc ca marime pot fi inlocuite cu un produs identic, acelasi model si aceleasi detalii, insa pe marimea solicitata de dvs., o marime in plus sau in minus. In aceasta situatie nu se aplica restituirea contravalorii produselor. Returul pentru inlocuirea marimii este acceptat o singura data. Nu se inlocuiesc produsele dintr-un model cu produse din alt model. Totusi, in anumite situatii, ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor care nu se potrivesc ca marime (conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c).

Daca doriti sa inlocuiti produsul, va rugam sa ne contactati in prealabil prin email la adresa contact@arjewels.ro in care veti specifica foarte clar numarul comenzii, numele dvs. si produsul pe care il doriti la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil.

Completarea formularului de retur se va face aici.